آماده‌باش مدیریت بحران در تهران | احتمال ورزش باد شدید و جاری شدن سیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از تمدید هشدار زرد وزش باد و باران در استان تهران خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان آماده باشند.
آماده‌باش مدیریت بحران در تهران | احتمال ورزش باد شدید و جاری شدن سیل
کد خبر : ۴۳۳۶۷

حامد یزدی مهر عصر چهارشنبه ۸ شهریور ماه از تمدید هشدار زرد وزش باد و بارش باران توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: طبق این پیش بینی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فعالیت سامانه‌های مذکور دور از انتظار نیست.
یزدی مهر با بیان اینکه برای روز پنج‌شنبه نهم شهریور ماه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان و در روز جمعه در ارتفاعات شمال و شمال شرق به ویژه فیروزکوه، آبعلی و میگون احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب، وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم نسبت به عبور از حاشیه رودخانه‌ها احتیاط‌های لازم را داشته باشند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انجام فعالیت‌های کوهنوردی طی مدت مذکور نیز هشدار داد و عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابر‌ها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

وی در ادامه بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه‌های عضو ستاد ارسال شده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر